Automatizētas autostāvvietas Swedbank Centrālajā ēkā
01.06.2023
Latvija
Swedbank Centrālā ēka ir viena no Daugavas kreisā krasta panorāmas pamanāmākajām iezīmēm.
Lai palīdzētu atrisināt divu autostāvvietu (klientu un darbinieku) izaicinājumus, kas saistīti ar piekļuvi un ikdienas lietošanu, tika ierīkots numurzīmju atpazīšanas tehnoloģijā balstīts automatizēts stāvvietu pārvaldības risinājums.
Vietas trūkums – elastīga rezervācija
Pēc AS Swedbank informācijas, šajā birojā tiek nodrošinātas darba vietas vairāk nekā 1500 darbiniekiem, bet to ērtībām pieejama apakšzemes stāvvieta vien ar 274 vietām.
“Hansab izstrādātais risinājums nodrošina pārskatāmu stāvvietas rezervēšanas sistēmu Entringo, ļaujot vairāk cilvēkiem izmantot iespēju novietot auto, plānojot savu biroja darba dienu,” komentē AS Swedbank pārstāvis.
Vienkārša apmaksa ar Mobilly
Tā kā autostāvvietas risinājums nodrošina piekļuvi un apmaksu vienā sistēmā, tas ir piemērots arī publiskas autostāvvietas pārvaldīšanai.
AS Swedbank pārstāvis turpina: “Jāpiemin, ka ēkā nodrošinām klientu apkalpošanu, kā arī šeit izvietota mākslas izstāde un notiek dažādi pasākumi, tādēļ ēkas priekšpusē izveidota klientu autostāvvieta ar 116 vietām. Jaunā apmaksas sistēma, kas veicama Mobilly aplikācijā vai apmaksas terminālī, klientiem ir daudz ērtāka nekā iepriekšējā, kad bija jāizmanto žetoni.”
Risinājums pielāgots biznesa vajadzībām
Entringo ļauj klientam pašam ērti pārvaldīt sistēmas komponentes (noteikt tarifus, pievienot lietotājus, skatīt reāllaika atskaites utt.), kas automatizēto autostāvvietu padara par rīku biznesa resursu optimizācijas un digitalizācijas mērķu sasniegšanā.
Tā kā aparatūra un programmatūra ir Hansab izstrādāta un numurzīmju atpazīšanas tehnoloģija sniedz daudz dažādu funkcionalitāšu scenāriju, Entringo pielāgojam katra klienta specifiskajām vajadzībām.
*Entringo – lietotnes nosaukums
_______________________________________
Intereses vai jautājumu gadījumā aicinu sazināties edgars.rekels@hansab.lv