Digitālās izkārtnes Douglas veikalu tīklam
07.01.2016
Rīga, Latvija
Douglas ir Eiropas lielākais un prestižākais parfimērijas un kosmētikas mazumtirgotājs. Lai radītu ciešāku saikni ar patērētāju, efektīvāk reklamētu produkciju, kopumā paaugstinātu patērētāju pieredzi veikalos un rādītu piemēru citiem, uzņēmumam ir jābūt inovatīvam un jāseko jaunākajām modes tendencēm un tehnoloģijām.
Jaunais veikala koncepts paredz digitālo ekrānu izvietošanu veikala telpās, tādējādi atmosfēru padarot modernāku un dzīvāku. Šādu prasību izpildei Douglas izvēlējās Hansab profesionālo risinājumu piedāvājumu. Reklāmas plakāti tika nomainīti pret jaunākās paaudzes Samsung digitālajiem ekrāniem ar attālinātu satura vadību, ko nodrošina MagicInfo Premium programma. Šāda funkcija ļauj ērti nomainīt ekrānos rādīto informāciju, līdz ar to tiek nodrošināta uzņēmuma elastība un ātra pielāgošanās mainīgajiem tirgus apstākļiem. Veikalā tika uzstādītas vairākas videosienas, kas izvietotas skatlogam abās pusēs, tādējādi efektīvāk piesaistot klientu uzmanību un uzlabojot viņu pieredzi, vienlaikus palielinot arī reklāmas ieņēmumus un efektivitāti. Kopumā tika uzstādīti 11 ekrāni, no kuriem 5 ir videosienas, kur katra sastāv no 2 ekrāniem, un 1 lielizmēra ekrāns kases zonā.
Līdz šim digitālie risinājumi izvietoti Douglas veikalos t/c Mols un Origo. Taču īstenotā projekta rezultāts tika atzīts, kā efektīvs, līdz ar to šādus risinājumus plānots izmantot arī nākotnē citos Douglas veikalos.