Digitālās izkārtnes ekstremāliem laikapstākļiem
19.05.2016
Lietuva
Signagelive ir globāls uzņēmums, kas izstrādā programmatūras, kas balstītas uz mākoņa risinājuma koncepta. Lietuvas pasta tīkla finanšu pakalpojumu sniedzējs PayPost ir izvēlējies Hansab, lai ieviestu valsts mēroga digitālo izkārtņu tīklu PayPost stacijās, izmantojot Samsung Smart Signage platformu (SSSP), kas darbojas saskaņā ar Signagelive SoC programmatūru.
Digitālo izkārtņu tīkls tiek izmantots, lai samazinātu PayPost drukātās reklāmas izmantošanu, kā arī, lai uzlabotu klientu pieredzi, veicinot izpratni par dažādiem pasta produktiem un pakalpojumiem.
Tāpat digitālās izkārtnes palīdz gūt papildus ieņēmumus, sniedzot iespēju citiem uzņēmumiem izvietot savus reklāmas materiālus.
Signagelive SoC un uz HTML5 balstītas digitālās izkārtnes ļauj PayPost atspoguļot informāciju, kas tiek vadīta centralizēti, kā rezultātā tiek optimizēti uzņēmuma iekšējie procesi, vienlaikus, samazinot loģistikas un ekspluatācijas resursu patēriņus.
Atspoguļotais saturs (PayPost un ieinteresēto pušu veidots) tiek saglabāts un pārvaldīts, izmantojot Signagelive uz mākoņa risinājuma balstītas programmatūras.
Digitālās izkārtnes uzstādītas kā pašapkalpošanās kioski ārpus PayPost kioskiem. Digitālo izkārtņu tīklu veido 67 x 46 collu Samsung 2500 nitu augsta spilgtuma displeji, kas neietekmē attēla kvalitāti pat ekstremālos laika apstākļos.
“Pirmie rezultāti ir lieliski”, skaidroja Lietuvas pasta pārstāvis. “Mūsdienu ekrāni rada modernu, drosmīgu un uz inovācijām balstītu uzņēmuma tēlu.” Jaunie ekrāni ļauj efektīvāk nodrošināt informācijas apraidi, nodrošinot vienkāršu satura vadības procesu un samazinot resursu patēriņu.
“Samsung un Signagelive risinājumi ļāva PayPost ievērojami samazināt drukāšanas izmaksas un radīt daudz vairāk interesanta, regulāra un dinamiska satura”, komentē Hansab projektu vadītājs Dovydas Stukas.