Elektroniskās cenu zīmes “Maxima” veikalos
14.07.2020
Latvija
Lai uzlabotu un efektivizētu cenu nomaiņu mazumtirdzniecībā, Hansab uzstādījusi vairāk kā 10 000 elektroniskās cenu zīmes divos “Maxima” veikalos vairākās produktu zonās.
Viens no galvenajiem risinājuma ieviešanas mērķiem bija atvieglot preču cenu zīmju maiņu tajās veikala zonās, kurās to nepieciešams darīt relatīvi bieži.
Līdz ar risinājuma ieviešanu, darbiniekiem vairs nav jāveic manuāla cenu nomaiņa, kas būtiski uzlabo kā darbinieku produktivitāti, tā ļauj izvairīties no cilvēciskas iespējas kļūdīties. Jāpiebilst, ka risinājumam piemīt arī pozitīvi blakus efekti – viens no tiem ir personāla iespēja pievērsties lielākas pievienotās vērtības uzdevumiem, piemēram, klientu apkalpošanai.
Mēs ticam, ka elektronisko cenu zīmju ieviešana ir sākums kaut kam jaunam, tāpēc esam gandarīti, ka “Maxima” ir izvēlējusies tieši mūs šī projekta izstrādē un īstenošanā.
SES Imagotag ir viens no pasaules flagmaņiem elektronisko cenu zīmju risinājumu izstrādē, tāpēc veiksmīgi spējām nodrošināt nepieciešamo cenu zīmju funkcionalitāti. Jāpiebilst, ka SES Imagotag risinājums paredz arī citas mūsdienīgas plauktu un noliktavas monitoringa, reklāmas un produktu virzīšanas funkcijas.