"Ermitažas" uzlabo personāla komunikācijas risinājumus
09.05.2022
Lietuva
Vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības pārstāvis Ermitažas, UAB šobrīd pārvalda e-veikalu un deviņus fiziskos veikalus ar 600 darbiniekiem visā Lietuvā. Šoziem tas atver vēl vienu veikalu Viļņā. Ik dienu Ermitažas tīkla veikalus apmeklē ievērojams skaits klientu. Ņemot vērā, ka apmeklētāju kvalitatīva apkalpošana ir tieši atkarīga no veiksmīgas sadarbības kolektīvā, Ermitāžas pārstāvji sāka meklēt veidus, kā nodrošināt ātru savstarpējo komunikāciju. Šo uzdevumu viņi uzticēja uzņēmumam Hansab, kas ir līderis biznesa komunikācijas risinājumu jomā.
Ātra personāla komunikācija — laimīgi klienti
Ermitažas izceļas ar plašo preču izvēli un dažādām ekspluatācijas aktivitātēm: no būvmateriāliem līdz dārza instrumentiem. Tik plašs darbības spektrs un piedāvājums lielajos veikalos, sastopas ar izaicinājumiem, kur strādā daudz dažādu jomu speciālistu. Ir sarežģīti ātri pārraidīt svarīgu informāciju, piemēram, informēt kolēģi, ka klientam nepieciešama konsultācija par konkrēto preci.
Hansab komanda uzstādīja pirmo beta instalāciju Viļņas Akropoles Ermitažā. Tur tika izveidotas deviņas sakaru bāzes gan iekštelpu, gan āra teritorijā. Darbinieki saņēma astoņdesmit austiņas, kas savienotas ar deviņām pogām “Zvanīt palīgam”, kas uzstādītas svarīgākajās veikala nodaļās (santehnika, kokmateriāli utt.). Šīs inovācijas darbība ir vienkārša, taču ļoti efektīva. Turpmāk veikala apmeklētāji var saņemt palīdzību, vienkārši nospiežot pogu “Zvanīt palīgam”. Attiecīgās nodaļas atbildīgais apkalpojošais personāls nekavējoties saņem paziņojumu par palīdzības pieprasījumu. Turklāt, izmantojot austiņas, darbinieki savā starpā var sazināties zālē, noliktavā un administrācijas telpās. Pirmā instalācija Akropolis Ermitažas veikalā saņēma pozitīvas atsauksmes no darbiniekiem un apmeklētājiem. Tāpēc jau no šī gada jūlija vadība nolēma visā Ermitāžas tīklā ieviest austiņu komplektus un pogas ‘Zvanīt palīgam’.
Spēja pārraudzīt parametrus un statistiku
Šī saziņas metode ir paredzēta ne tikai komunikācijas uzturēšanai. Būtiski ir tas, ka ieviestā sistēma ļauj uzraudzīt arī iekārtu stāvokli, to lietošanas statistiku un citus būtiskus parametrus. Tas viss palīdz rūpīgi novērtēt klientu apkalpošanas kvalitāti. Šobrīd visās Ermitāžas norises vietās darbojas pogas “Zvanīt palīgam”, un, izmantojot austiņas, darbinieki var daudz vieglāk sazināties savā starpā.
Šis praktiskais komunikācijas risinājums ir lielisks piemērs, kas pierāda, ka sadarbība un tiekšanās pēc izcilības ir veiksmīga uzņēmuma galvenie elementi. Tas ir viens no nozīmīgākajiem Hansab realizētajiem komunikācijas ieviešanas projektiem vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības klientam. Priecājamies, ka pēdējie projekti (Nordclinic, PakMarkas un turpmāk arī Ermitažas) pierāda, ka komunikācijas risinājums ir izdevīgs. To var plaši izmantot, koncentrējoties ne tikai uz tirgotājiem, bet arī viegli pielietojama uzņēmumos, kas darbojas citās jomās.