Hansab CSS 2024 Rezultāti

Hansab Klientu apmierinātības aptaujas 2024 rezultāti

Klientu apmierinātības aptaujas rezultāti katru gadu ir būtisks rādītājs, kas ļauj mums novērtēt, cik labi izpildām savus solījumus un kurās jomās vēl varam uzlabot mūsu pakalpojumus.

Šī aptauja ir viena no svarīgākajām iniciatīvām, kas ļauj mums novērtēt, cik apmierināti ir mūsu klienti ar sniegtajiem produktiem, pakalpojumiem un risinājumiem. 

Šī gada rezultāti ir patiesi iepriecinoši. Klientu apmierinātības indekss (SAT) šogad sasniedzis 4,5, kas atspoguļo mūsu klientu augsto apmierinātību un uzticību. Šis rezultāts ir apliecinājums tam, ka mūsu centieni uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu pieredzi tiek augstu novērtēti. Klientu ieteikumu indekss (NPS) ir piedzīvojis ievērojamu pieaugumu, kas liecina, ka arvien vairāk klientu ir gatavi ieteikt Hansab SIA saviem kolēģiem un draugiem, kas ir lielisks atzinības apliecinājums mūsu komandai.

Klientu atsauksmes ir būtiskas mūsu turpmākajai attīstībai. Uzklausot jūsu viedokļus, mēs spējam labāk izprast jūsu vajadzības un pielāgot mūsu risinājumus, lai nodrošinātu visaugstāko apmierinātības līmeni. Jūsu atsauksmes mums palīdz pilnveidoties un augt kopā ar jums.

Pateicamies visiem, kas piedalījās šajā aptaujā un veltīja laiku, lai sniegtu savus vērtīgos komentārus. Jūsu atbalsts un atzinība ir nenovērtējami, un mēs turpināsim strādāt, lai arī turpmāk nodrošinātu risinājumus, kas veicina attīstību.

Atpakaļ