Hansab uzstāda Baltijā pirmos High Brightness 75 collu digitālos ekrānus
06.02.2017
Douglas Latvia
Turpinot veiksmīgi aizsākto sadarbību ar Eiropas lielāko parfimērijas un kosmētikas mazumtirgotāju Douglas, Hansab īsteno digitālo ekrānu risinājumus. Vienā no veikaliem tika uzstādīti Baltijā pirmie un pašlaik vienīgie High Brightness (īpaši spilgti) 75 collu (diagonāle 1,9m) ekrāni, kas paredzēti izvietošanai skatlogos, nodrošinot izcilu attēla redzamību pat tiešos saules staros. Tāpat tika īstenoti ievērojami video sienu risinājumi tirdzniecības centrā.
Šāda tipa ekrāni izvietojami lielas cilvēku plūsmas vietās, tādējādi tie sniedz vislielāko atdevi un izvietotā informācija sasniedz lielu cilvēku skaitu. Skatlogu ekrānu risinājums ir īpaši pielāgots mainīgiem laikapstākļiem, īpaši izturīgs pret lielu karstumu – temperatūra uz ekrāna virsmas var sasniegt līdz pat 110°C. Kas svarīgi, skatlogu ekrāni nepatērē daudz elektroenerģijas, pateicoties īpaši izstrādātajai Eco Friendly tehnoloģijai, turklāt, ekrānu gaismas sensors nodrošina attēla spilgtuma pielāgošanos atkarībā no diennakts stundas, gadalaika vai laikapstākļiem. Nozīmīga skatlogu ekrānu īpašība ir tā darbības laiks, ekrāni darbojas 24/7, nezaudējot attēla kvalitāti daudzu gadu garumā.
Turpinot jau 2015.gadā uzsākto digitālo ekrānu risinājumu projektu, pērnā gada izskaņā tika realizēts video sienu risinājums t/c Spice. Šis risinājums paredz divu vai vairāku ekrānu apvienošanu, tādējādi veidojot vienotu digitālu attēlu. Šāda veida risinājums ir elastīgs un ļauj pielāgot ekrānu izkārtojumu specifiskiem apstākļiem, ļauj izveidot praktiski neierobežota izmēra video sienu, kā arī sniedz iespēju būt atšķirīgam, veidojot, piemēram, ekrānu kolāžas vai dažādu formu video sienas.
“Jāsaka, ka šāda veida digitālie risinājumi sniedz veikalam iespēju būt atšķirīgam, pamanāmam un radošam. Ikdienā sadarbojoties ar uzņēmumiem un zīmoliem, kuri nolēmuši savā darbībā izmantot tieši digitālos ekrānus, secinu, ka ieguldījumi šāda veida risinājumos ļauj ne vien uzlabot pārdošanas rezultātus, bet arī padarīt zīmolu modernu un tendencēm atbilstošu”, stāsta Hansab pārdošanas projektu vadītājs Sergejs Bobkovs.
“Digitālie risinājumi ir daudz elastīgāki, vizuāli pievilcīgāki un pamanāmāki. Ir iespēja vienlaicīgi eksponēt dažādu saturu, tai skaitā filmas. Saturu ir iespējams attālināti uzstādīt un kontrolēt. Parādās iespēja vienlaicīgi pasniegt daudz vairāk informācijas nekā izmantojot drukātus risinājumus. Būtiski iespējams ietaupīt laika resursu satura maiņai un finanšu resursus satura izveidošanai un prezentēšanai”, stāsta Douglas valdes loceklis Artūrs Griņuks.