Lielākā interaktīvā video siena Baltijā
Apmeklētāju lojalitātes stiprināšanai, Viļņā, tirdzniecības centrā Ozas uzstādīta lielākā interaktīvā video siena Baltijā. Hansab, sadarbojoties ar interaktīvo spēļu aplikāciju veidotāju DOOHapps, Lietuvā īsteno vērienīgu projektu digitālo ekrānu jomā. Viļņā, tirdzniecības centrā Ozas, tika atklāta Baltijā lielākā interaktīvā izklaides siena, kas ir inovatīvs un efektīvs veids kā sava uzņēmuma reklāmas vēstījumu nodot tieši klientam interesantā un aizraujošā veidā.
Šī ir lieliska iespēja vienlaicīgi kā piesaistīt lielāku apmeklētāju skaitu, tā nodrošināt tirdzniecības centra pakalpojumu reklāmu pamanāmību. Kā uzsver Ozas tirdzniecības centra mārketinga departaments, šis ir lielisks veids kā realizēt dažādas tiešsaistes kampaņas, kas mūsdienās ir ļoti aktuāla tendence, kā arī kalpo kā funkcionāls mārketinga rezultātu novērtēšanas rīks.
“Salīdzinot ar parastajām video sienām, efekts ir satriecošs - cilvēku skaits ap interaktīvo video sienu ir nesalīdzināmi vērienīgāks. Joprojām mūsu klientam ir iespēja augšupieladēt un personalizēt saturu pašiem, gluži tāpat kā to dara digitālo signālu satura vadības sistēmas. Interaktivitāte ir veids, kā iet laikam līdzi”, stāsta Hansab digitālo risinājumu eksperts Dovydas Stukas.
DOOHapps ir pasaulē pirmā AppStore aplikācija, kas paredzēta interaktīvajām spēlēm. Neaizmirstama un aizraujoša pieredze ir tas, ko rada digitālo ekrānu un interaktivitātes sniegtās iespējas.
“Mūsdienās mēs visi spējam radīt tādu saturu, lai tas atpsoguļotos uz ekrāna, taču šajā viedtālruņu periodā ar ekrāna palīdzību mēs spējam daudz vairāk”, stāsta DOOHapps līdzdibinātājs Frederik De Wachter.
Šis ir laiks, kad lielu daļu ikdienas mēs pavadām lūkojoties dažādos ekrānos, tā ir kļuvusi par mūsu ikdienu, un tieši tāpēc interaktīvo sienu risinājumi var pavērt vēl nebijušas iespējas ik vienam, kas vēlas sekot līdzi jaunākajām tendencēm tehnoloģiju jomā.