Apear – Hansab telpu rezervēšanas un pārvaldības risinājums.
20.09.2018
Hansab ievieš jaunu risinājumu konferenču zāles rezervēšanai.
Apear ir risinājums, kas paredzēts jebkuram uzņēmumam vai iestādei, kurai ir sanāksmju telpas, pat no nelielām 1-2 biroja telpām līdz liela mēroga daudzstāvu biroju ēkām.
Par risinājuma izstrādi mudināja vairāki būtiski faktori :
- Skaidras norādes par telpu pieejamību/statusu.
- Iespēja rezervēt telpu, neizmantojot kalendāro sistēmu.
- Izvairīšanās no “Durvju virinātājiem”.
- Visa informācija par pieejamajām telpām Jums vēlamajā laikā.
- Elastība – pielāgojama nepieciešamajām vēlmēm.
Apear piedāvā šādas funkcijas:
-
Sanāksmju telpu displeji un izkārtnes - sanāksmju telpas statusa informācija, sanāksmju vadība (pašreizējā vai nākotnē)
- Billboard - vispārējs pārskats par centralizēto vadību. Lielāks displejs tiek izmantots, lai parādītu sapulču telpu grīdas plānus un statusus ar iespēju veikt līdzīgus uzdevumus telpas displejā.
- RFID (Radio-frequency identification) autentifikācija. Sistēma piedāvā iespēju autentificēt ar RFID kartēm, pārliecinoties, ka personai, kas mainīja vai rezervē tikšanos, faktiski ir tiesības to darīt.
Apear izmanto 10 collu LCD skārienekrānu displejus, kas izvietoti blakus sanāksmju telpas durvīm, kas parāda sapulču telpu, statusu un pašreizējo / nākamo sapulces informāciju (organizators / tikšanās nosaukums). Displejs ļauj rezervēt tikšanos, to mainīt vai atcelt kustībā. Telpas statuss ir redzams no lietotāja interfeisa, kā arī no LED sānu lukturiem, kas iebūvēti uz ekrāna malām.
Apear programmatūra ir pieejama kā mākoņa risinājums vai vietne, un tā ir tieši integrēta uzņēmumu kalendāra sistēmā (MS Exchange, O365). Notiek informācijas apmaiņa starp Apear un kalendāra sistēmu, un dati tiek pastāvīgi atjaunināti.
Sistēmu var izmantot arī konferenču centros vai skolās, lai parādītu informāciju par sapulču telpām un nodarbībām.