Klientu plūsmas vadības sistēmas Omniva pasta nodaļās
15.11.2020
Igaunija
2020. gada pavasarī Hansab Omniva pasta nodaļās uzstādīja jaunas klientu plūsmas pārvaldības sistēmas. Jaunās sistēmas tika uzstādītas ārkārtīgi ātri, visām 20 sistēmām tiekot uzstādītām divu mēnešu laikā pēc projekta uzsākšanas. Centrāli pārvaldītā sistēma sastāv no Q-Matic skārienekrāna biļešu printeriem un klientu displejiem.
Tirdzniecības centra Kristiine pasta nodaļā tika uzsākts izmēģinājuma projekts, lai ieviestu risinājumu, kas sniedz iespēju mobilajā tālrunī saņemt rindas kārtas numuru.
Hansab izstrādāja uz QR kodu balstītu sistēmu tieši Omniva. "Izmantojot šo risinājumu, klienti var saņemt kārtas numuru sava mobilā tālruņa ekrānā, nevis uz drukātām lapiņām, kā iepriekš," saka Hansab AS Automātisko risinājumu daļas vadītāja Kristo Kaljuvee. “Tas ir bezkontakta risinājums, un klientam nav jāpieskaras printerim. Atliek tikai ar tālruni ieskenēt QR kodu, un tālruņa ekrānā parādīsies kārtas numurs.”
Lai gan pīķa stundās pasta nodaļās gaidīšanas laiks var būt pailgs, jaunais risinājums ļauj klientam efektīvāk izmantot savu laiku un veikt citus svarīgus darbus tirdzniecības centrā un tuvējās iestādēs, gaidot savu kārtu. Mobilā tālruņa ekrānā pasta apmeklētājs reāllaikā saņem informāciju par rindas gaitu un savu apkalpošanas laiku.
Kā stāsta Kristiines centra pasta nodaļas vadītāja Jaanika Lindre, klienti ir ātri pieņēmuši jauno risinājumu. " Pašlaik mūsu apkalpojošais personāls iesaka cilvēkiem ņemt kārtas numuru mobilajā telefonā - tādējādi klienti var labāk izmantot savu gaidīšanas laiku," saka Lindre.