Infrasarkano staru pircēju skaitītājs ir vienkāršākais risinājums, jo skaitītājs tiek uzstādīts pie ieejas (bieži vien iebūvēts drošības vārtos).
Šāda skaitīšanas sistēma sniedz galvenokārt informāciju par cilvēku plūsmu un palīdz plānot individuāla veikala darba noslodzi.
Video analītika pēdējos gados ir kļuvsi tik advencēta, ka var tikt piemērota arī klientu skaitīšanai un to plūsmas analīzei.
Šādas sistēmas ir precīzākas par infrasarkano staru skaitītājiem, jo tiek novietotas pie griestiem un spēj aptvert platību līdz pat 65 m² .
3D kameras sniedz izvērstus datus par to, ko klients dara veikalā, kurp dodas un kurās zonās cik daudz laika pavada. Šāda informācija ļauj izmērīt, piemēram, mārketinga efektivitāti vai arī apkalpošanas ātrumu.
Mūsdienās lielākajai daļai cilvēku kabatās ir viedtālruņi, tāpēc arī tos var izmantot, lai labāk iepazītu klientus.
Wi-Fi analītikas sensors nolasa Wi-Fi iespējotās ierīces un norāda, cik apmeklētāju noteiktā laika periodā ir atkārtoti un cik ir unikāli.
Tāpat iespējams izprast pircēja kustības ceļu un, ja sensors ir uzstādīts veikala priekšējā zonā, uzzināt, cik potenciālo klientu, kas iet garām, faktiski apmeklē veikalu.