Pirmais pašapkalpošanās kiosks dāvanu karšu iegādei
19.01.2022
Igaunija
Hansab, pēc UAB „Emoti Group“ pieprasījuma, izveidoja un uzstādīja pirmo dāvanu karšu pašapkalpošanās kiosku Somijā, kas ne tikai optimizē pārdošanas procesu, bet arī veido pašu dāvanu. Tā darbības princips ir pavisam vienkāršs – pēc vajadzīgās dāvanas izvēles uz kioska ekrāna, uz stilizēta papīra tiek izdrukāts dāvanu kupons. Lai neuztrauktos par kupona iepakojumu – kiosks dāvanas pircējam uzdāvina papildus arī dāvanu kastīti. Dāvana pircējam tiek pasniegta pilnībā sagatavota. Šobrīd “Emoti Group” darbojas ar pārvaldītajiem zīmoliem “Lieliska dāvana” un “NoriuNoriuNoriu.lt” 5 valstīs: Lietuvā, Latvijā, Igaunijā, Somijā un Polijā.
Procesu optimizācija
Nepieciešamība pēc automatizēta risinājuma radās brīdī, kad radās bija vajadzība samazināt izmaksas. Tirdzniecības platību noma un personāla uzturēšana ir diezgan dārga, tāpēc “Emoti grupa” meklēja efektīvus veidus kā samazināt izmaksas, vienlaikus nodrošinot preču un pakalpojumu kvalitāti. Nomainot tirdzniecības telpu pret pašapkalpošanās termināli, klientam ir pieejams pārdošanas rīks, kas darbojas 24/7 un dod iespēju klientam izvēlēties no visiem sniegtajiem pakalpojumiem. Termināļa uzturēšanai pietiek ar vienu uzraugošo darbinieku, kas regulāri veic termināļa apsekošanu, uzpildot to ar dāvanu kastēm un papildinot papīru dāvanu kuponu drukāšanai.
Tehniskie parametri
Šī projekta galvenais izaicinājums bija īpaša dāvanu kastes izdošanas mehānisma izstrāde. Šim projektam bija nepieciešams īpašs dāvanu kastes padevējs, kurš ir kompakts un reizē tā uzglabāšanas kapacitāte pieļauj vismaz 100 dāvanu kastes. Līdzīgi pašapkalpošanās kioski parasti izmanto spirālveida mehānismus, taču šajā gadījumā šāds mehānisms neatbilstu ne telpai, ne ietilpībai, tāpēc Hansab izstrādāja un uzgatavija unikālu mehānismu. Viena no galvenajām termināļa priekšrocībām ir tas, ka pakalpojumu klāstu var atjaunināt, papildināt, pielāgot īpašām akcijām vai mārketinga kampaņām attālināti un jebkurā laikā.
"Dāvanu kuponu pašapkalpošanās terminālis ir izveidots tieši "Emoti Group" vajadzībām, tāpēc process no nulles vienmēr ir ilgāks, un piegādes izaicinājumu pandēmija ir sagādājusi papildu izaicinājumus. Priecājamies, ka "Emoti Group" mums uzticējās un ļāva īstenot viņu vēlmi radīt tirgū unikālu risinājumu,” stāsta Mantas Budraitis, UAB “Hansab” projektu vadītājs.
Savstarpējs labums
"Gribējām tādu termināli, kas nevis pārdod jau esošās preces, kā esam pieraduši redzēt, bet rada jaunu produktu, proti, izdrukā izvēlēto dāvanu karti. Pēc vairāku mēnešu izmēģinājuma perioda varam droši teikt, ka mums ir labākais risinājums mūsu produktam,” saka Aurimas Mažylis, “Emoti Group” vadītājs.
UAB “Emoti Group” ir pirmais izmēģinājuma dāvanu pašapkalpošanās kiosks, kas automatizē pārdošanas procesu un ļauj biznesam darboties efektīvāk, izveidojot automatizētu termināļu tīklu, jo būtiski ietaupa telpu nomas un darbinieku uzturēšanas izmaksas.
Mūsu uzņēmumam “Hansab” šī ir pirmā šāda veida pašapkalpošanās iekārta, kas ne tikai pārdod, bet arī izveido pilnu produktu pārdošanai. Esam gandarīti, ka veiksmīga uzsākšana ar unikālu risinājumu dod zaļo gaismu konkurētspējai pašapkalpošanās termināļu tirgū.