Unikāla pacientu plūsmas vadības sistēma Tallinas bērnu slimnīcā
09.09.2022
Igaunija
2021. gada vasarā Tallinas Bērnu slimnīcas traumpunktā un poliklīnikas uzgaidāmajā telpā tika veikts kapitālais remonts, kura laikā tika mainīts esošais stāva plānojums - paplašinātas un modernizētas telpas. Jauno, plašāko telpu iekārtojuma pamatā bija bērniem draudzīgas vides izveidošana, lai bērns, kurš negadījuma dēļ nonāk slimnīcā, justos ērti un droši.
Renovācijas laikā bērniem aizraujošāka tika padarīta arī gaidīšana rindā. Parasto biļešu vietā, kur redzams kārtas numurs, rindu printeris uz biļetes izdrukā bērniem draudzīgu attēlu. Attēlos redzami dažādi dzīvnieki, rotaļlietas un citas jautras lietas. Bērni var sekot rindas gaitai uz lielajiem ekrāniem pie sienām.
Gan Hansab, gan Qmatic, klientu plūsmas pārvaldības risinājumu ražotājam, šis ir pirmais risinājums sistēmas izveidei šādā veidā. Risinājumam tika izstrādāti 50 dažādi attēli, attēls tiek uzdrukāts uz biļetes kā melnbalta kontūra, un ekrānā tiek parādīta šī paša attēla krāsaina versija.
Slimnīcas atjaunošanas darbu atbalstīja Tallinas Bērnu slimnīcas fonds. Kā stāsta fonda vadītāja Inna Krāmere, jaunais pacientu plūsmas vadības risinājums radies, pateicoties labai sadarbībai. „ Mums radās doma, ka papildus parastajiem cipariem uz ekrāniem varētu būt jautri krāsaini attēli. Izpētījām vairāku uzņēmumu iespējas, un Hansab bija gatavs piedāvāt šādu risinājumu. Rindu sistēma ar attēliem īpaši jauka un rotaļīga šķiet mazākiem bērniem, kas padara gaidīšanas laiku aizraujošāku un palīdz novērst uzmanību no sāpēm. Mēs esam ļoti priecīgi par šo rezultātu,” saka Krāmers.
Ja rodas kādi jautājumi par risinājumu, sazinies ar mums.