Qmatic pašapkalpošanās kioska risinājums Rīgas pilsētas būvvaldes Klientu apkalpošanas centrā
16.11.2015
Latvija
Rīgas pilsētas būvvalde Klientu apkalpošanas centra aprīkošanai ar inovatīvo Qmatic Intro 17 skārienjutīgo kiosku izvēlējās ilggadējo sadarbības partneri – Hansab – Qmatic autorizēto pārstāvi Baltijas valstīs.
Hansab piegādāja Qmatic Intro 17 skārienjutīgu kiosku ar atbilstošu programmatūru, kā arī programmatūru Qmatic sistēmas pievienošanai Rīgas domes vienotajam vadības un atskaišu portālam. Tika veikta sistēmas un vizuālo noformējumu pielāgošana Rīgas pilsētas būvvaldes prasībām, kā arī nodrošināta rindu sistēmas informācijas attēlošana uz Klientu apkalpošanas centrā esošajiem TV ekrāniem kopā ar aktualitāšu video un vizuālo informāciju.
Uz Qmatic Intro 17 collu skārienjutīgā ekrāna iespējams izvietot vairākas izvēlnes un to apakškategorijas, tāpat iespējams personalizēt un pievienot vairākas darba valodas. Kioskus iespējams savienot ar jebkuru Qmatic sistēmu – tas nozīmē, ka sistēmas atjaunināšana iespējama pilnīgi bez jebkādiem investīciju zaudējumiem. Qmatic Intro 17 pašapkalpošanās kiosku var pielāgot tā, lai klients varētu izvēlēties kādu no piedāvātajiem pakalpojumiem, piemēram, pieteiktu vizīti, atrastu ceļu uz kādu noteiktu kabinetu, vai iestātos rindā. Visos Qmatic pašapkalpošanās kioskos tiek izmantota ātrā un uzticamā Linux operētājsistēma.
Šobrīd Rīgas pilsētas būvvalde ir atzinīgi novērtējusi Qmatic produkta piedāvātās iespējas un funkcijas, kā arī uzstādīšanas un izmaiņu veikšanas kvalitāti.