VoCoVo komunikācijas risinājums Bauhof veikalos
06.05.2022
Igaunija
Bauhof ir būvniecības veikalu tīkls, kas iedvesmo cilvēkus ar plašu preču klāstu un jaunām idejām būvdarbos un dārzā. Bauhof viens no pamatmērķiemm ir dalīties ar jaunām idejām un sniegt praktiskus padomus, jo kvalitatīva klientu apkalpošana ir vissvarīgā.
Plaša teritorija pieprasa gudrus risinājumus
Ņemot vērā veikala plašo teritoriju un daudzās nodaļas, ikdienā tas rada izaicinājumu. Bauhof veikalus katru dienu apmeklē ievērojams skaits klientu, kuriem nepieciešama palīdzība un padoms preču izvēlē.
Hansab Bauhof veikalos uzstādīja inovatīvu veikalu komunikācijas risinājumu VoCoVo, kas ļauj apmeklētājiem piedāvāt labāku klientu pieredzi. VoCoVo risinājumam ir vairākas Call Points jeb Zvanu stacijas visā veikalā, kas ļauj klientiem lūgt palīdzību vajadzīgajā vietā un laikā. Pieskaroties zvanīšanas pogai, nekavējoties tiek ģenerēts skaņas ziņojums, kas tiek nosūtīts veikala darbiniekiem, izmantojot viņu VoCoVo bezvadu austiņas. Ziņojumā ir norādīta vieta, kur nepieciešama palīdzība. Šis ir ātrs un ērts risinājums klientam, jo nav pašiem jāmeklē darbinieki veikalā.
Risinājuma pielāgošana klienta izaicinājumiem
Lai nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu, tiek garantēta arī ātra komunikācija starp veikala darbiniekiem. Izmantojot vieglas un izturīgas austiņas, veikala darbinieki var sazināties un apmainīties ar informāciju pat atrodoties dažādās nodaļās, noliktavās vai biroja telpās.
Sistēma nodrošina statistiku par to, kā risinājums tiek izmantots, piemēram, cik ātri darbinieki reaģē uz zvanu stacijās veiktajiem zvaniem un cik daudz laika nepieciešams, lai konsultētu vienu klientu. Visaptveroša statistika atvieglo uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanu vadībai.
VoCoVo risinājums sastāv no vairākiem moduļiem, kas ir savienoti viens ar otru bezvadu režīmā un ar tiem var uzbūvēt sistēmu atbilstoši katra veikala izmēram un vajadzībām. Lasīt vairāk par risinājumu...